arrow-up-circle
Vyberte časť textu, ktorú chcete objasniť (max. 80 slov)

Hypnóza tých, ktorí veria, že meditujú (2. časť)

Tento článok bol dočasne preložený pomocou online prekladača. Pôvodný článok je v taliančine. Ak nám chcete pomôcť vylepšiť preklad do vášho jazyka, kontaktujte nás e-mailom: info@accademiadicoscienzadimensionale.it alebo prostredníctvom chatu na ACD. Ďakujeme.


Strana 1 z 8

Ako prijímate hypnózu? Zakaždým, keď si sadnete k "meditácii" a namiesto toho, aby ste sa sústredili na dýchanie prány, potom na čakry, všetko v mentálnom tichu, myslíte si, že si musíte predstavovať tisíce iných vecí, dokonca aj zdanlivo duchovných, napríklad si predstavujete prúdy svetla okolo seba a predstavujete si, ako tancujete uprostred energie, alebo si predstavujete roztomilé, žiariace malé bytosti, ktoré vám prinášajú energiu, alebo si predstavujete dobrých, pozitívnych mimozemšťanov, ktorí vám pomáhajú vyvíjať sa, alebo vás prosia, aby ste im pomohli, pretože ste pre nich príliš dôležití, a ktovie, koľko ďalších fantázií, ktoré jednoducho nedokážem pochopiť, pretože v týchto fantáziách ste ponorení - a to bolí - a mali by ste sa ich vážne zbaviť. Všetko, čo vás podnecuje k fantazírovaniu, dokonca zrejme aj v duchovných fantáziách, sú rovnako metódy Mimozemšťanov, ako vás zhypnotizovať. Takže môžete robiť aj 10 meditácií denne bez toho, aby ste pociťovali nejakú záťaž, bez toho, aby ste pociťovali nejakú únavu, a bude to päť hodín strávených tým, že budete úplne zhypnotizovaní. V žiadnom prípade nie je náhoda, že práve tí, ktorí tvrdia, že "meditujú celý deň" alebo vykonávajú tisíc meditácií denne, sú ľudia, ktorí dosahujú najmenšie výsledky a sú mimozemšťanmi najviac hypnotizovaní. Dávajte si pozor, pretože aj v tomto prípade ste zámerne nepochopili pravé posolstvo, ktoré vám dávam. Ako skutočný Praktizujúci vám hovorím, že čím viac meditujete, tým viac máte výsledkov, a nie naopak. Po mnohých rokoch strávených praktizovaním som dosiahol výsledky úmerné tomu, čo som praktizoval, a to napriek všetkým prekážkam, napriek Nízkej umelosti, Mimozemšťanom, Operátorom a mnohým ďalším nepriateľom a blokom, ktoré tu nebudem znovu vymenúvať, ale ktoré by si človek mohol domyslieť jednoduchým prečítaním siedmich zväzkov, ktoré boli predtým publikované. Cvičením som vždy dosiahol zlepšenie. 

Mnohí ma poznajú už dlhé roky a vedia, že čítajú moje články na ACD, moje príspevky na mojej webovej stránke, že sú dlhé obdobia, v ktorých sa venujem meditáciám viac, dokonca aj početným, takže ak je zvyčajne základ - ktorý nikdy nemením - 5-6 meditácií, v mnohých iných obdobiach môžem ísť až na 7 meditácií, v iných dokonca až na 10 meditácií; toľko praktizovania si však vyžaduje veľké nasadenie, vyžaduje si koncentráciu, silu vôle, duševné úsilie a je to osobná voľba, nie je to niečo, čo "musíte robiť", aby ste si to všimli alebo z akéhokoľvek dôvodu, vnímajúc to ako obeť, pretože ak praktizujete v domnení, že je to obeť, znamená to, že necvičíte, aby ste dosiahli výsledky (keď už máte skúsenosti a dôkazy o tom, čo z praktizovania získate!), ale robíte to tak, že sami seba presviedčate, že vám stačí myslieť si, že to robíte, že výsledky musia prísť samé, či už cvičíte, alebo nie. Nie je to tak. Dostať sa na 7 alebo dokonca 10 meditácií je ťažké, AK sa rozhodnete všetky sedenia dobre praktizovať; ale výsledky, ktoré potom prídu, sú výnimočné, a preto máte túžbu a vôľu pokračovať, pretože ak výsledky, ktoré potom prídu, vám umožnia zmeniť váš život, je zrejmé, že bez ohľadu na to, aké ťažké a únavné to je, budete chcieť stále meditovať a praktizovať tak veľa. 

Mnohí ľudia na webe ma poznajú ako Praktika, ktorý venuje mnoho hodín Psychickým technikám, ktoré vyučujem v Akadémii, ktorú som založil; v skutočnosti mnohí poznajú Akadémiu dimenzionálneho vedomia práve ako serióznu Cestu Psychickej praxe, a nie len ako teóriu. Ak po toľkých rokoch praktizujem toľko hodín, robím to preto, že mám výsledky a že rok čo rok dosahujem čoraz pokročilejšie zlepšenia. Ide však o to: prečo iní ľudia tvrdia, že sa dostanú na 7-10 meditácií každý deň po celé roky bez toho, aby mali prestávku alebo pokles počtu, a tí istí ľudia tvrdia, že nikdy nedosiahnu výsledky? Aj mne sa zdá smiešne, že to musím vysvetľovať. 

Strana 2 z 8

Po prvé: prečo by človek meditoval 7-10-krát, teda aj 5 hodín denne, ak tvrdí, že nemá výsledky? Je si tento človek istý tým, čo robí? Pretože je zbytočné to obchádzať: ak človek tvrdí, že roky nemá výsledky, ak by si bol taký istý, že by zmenil smer, robil by opak toho, čo mu neprináša výsledky. Takže skutočná otázka znie: prečo títo ľudia tvrdohlavo pokračujú v presne tých istých krokoch a stále opakujú presne tie isté chyby, ktoré ukazujú na nedostatok výsledkov, aj po rokoch a rokoch? A ako sa človek rozhodne vyhodiť päť hodín denne do koša a potom sa sťažovať, že nemá výsledky? Odpoveď sa skrýva v hypnóze, pretože praktici potrebujú, aby ľudia boli hypnotizovaní celé hodiny, každý deň, a ani si neuvedomili, ako ich "praktiky" letia a ani si nepamätajú, čo za celý ten čas robili. Všetci tí, ktorí tvrdia, že meditujú tisíckrát denne, a napriek tomu nemajú žiadne výsledky, dokonca ani necítia energiu, nič nevidia a nepočujú, nemeditujú, ale sú hypnotizovaní. 

Čo sa v skutočnosti deje počas tých piatich hodín, keď tvrdia, že meditujú, ale nemeditujú? Bez ohľadu na to, či sú to hodiny v kuse alebo rozdelené sedenia, je to jedno, počas všetkých týchto sedení ste hypnotizovaní. Meditovanie a praktizovanie si vyžaduje odhodlanie, je to skôr mentálne ako fyzické odhodlanie, ktoré si vyžaduje duševné úsilie, avšak výhody, ktoré človek potom získa, ďalej zvyšujú túžbu a ochotu pokračovať a ísť ďalej. Je teda normálne, že ak meditujete dobre, budete v tom chcieť pokračovať bez ohľadu na potrebnú námahu, pretože výsledky motivujú a absolútne stoja za tú námahu. Meditáciu môžeme samozrejme prirovnať k športu, pretože čím viac trénujete, tým viac vidíte, ako sa vaše telo zlepšuje a pre tých, ktorí chcú, aj vyrysováva, a nezáleží na tom, koľko úsilia vynakladáte na dosiahnutie týchto výsledkov, pretože čím viac vidíte výsledky, tým viac chcete nevyhnutne pokračovať a posúvať sa ešte ďalej. Ak ste predtým trénovali len raz za dva týždne a nevideli ste žiadne výsledky, a potom, keď ste začali trénovať dvakrát týždenne, ste videli zmeny, je jasné, že túžba pokračovať sa zvyšuje. Keď začnete vidieť, že tvrdšou prácou sa zlepšenia rýchlo zvyšujú, po tom, čo vidíte výsledky, je prirodzené, že sa zvyšuje túžba pokračovať a pracovať ešte tvrdšie ako predtým. 

Na začiatku musíte "veriť" tomu, čo hovoria ostatní, že ak sa budete snažiť, uspejete. Začnete trénovať, ale stále veríte, že nikdy nedosiahnete dobré výsledky; ale potom, keď trénujete, začnete ich vidieť a keď sa dostavia prvé zmeny, ktoré môžete vidieť na vlastné oči, je zrejmé, že budete motivovaní a motivovaní pokračovať a trénovať ešte viac. Ako to vysvetľujete ostatným? Vaši priatelia sa vás budú pýtať: "Prečo toľkokrát trénujete? Nestačí vám to raz za mesiac? Nemáš nič iné na práci?" Pretože ľudia, ktorí netrénujú, nevedia, aké to je mať výsledky, takže nemôžu pochopiť skutočný dôvod, prečo trénujete toľkokrát. Nie je to o tom, že nemáme čo robiť, je to o tom, že sa venujeme niečomu, čo má hodnotu a vďaka čomu sa cítime dobre, na rozdiel od tých, ktorí tvrdia, že nemajú voľný čas a namiesto toho trávia všetok čas na gauči pozeraním televíznych seriálov. Rovnaký tréning, aký robíme pri športe, platí aj pri meditácii: čím viac cvičíte, tým viac začnete dosahovať výsledky, a keď začnete vidieť zmeny vďaka cvičeniu, nevyhnutne budete chcieť pokračovať a ešte viac ich zvyšovať, pretože viete, že zlepšenia sa budú stupňovať. To je samozrejmé. Ale ak sú ľudia, ktorí trénujú a dosahujú výsledky, je veľa ďalších ľudí, ktorí sa prihlásia na športový kurz a klamú si, že stačí zaplatiť predplatné, aby schudli alebo získali postavu, hoci to tak nie je! Potom v zriedkavých prípadoch, keď sa objavia v posilňovni, sedia na lavičke, robia si selfie a/alebo sa rozprávajú s ľuďmi, ale vôbec netrénujú. 

Strana 3 z 8

Nakoniec uplynie hodina v posilňovni, možno aj dve, odídu domov a nedosiahnu ani najmenší výsledok. V domnení, že išli do posilňovne, a tak si zaslúžili rozprúdiť, budú jesť ešte viac alebo horšie ako zvyčajne a namiesto chudnutia priberú. Potom sa budú sťažovať, že vďaka návšteve posilňovne nielenže nehubnú, ale dokonca priberajú! Mnohí dobre vedia, o čom hovorím, a tento mechanizmus vidíme stále znova v praxi meditácie. Nielenže nemeditujete, ale len sedíte alebo ešte horšie ležíte v posteli s presvedčením, že takto môžete meditovať, ale čo je ešte horšie, počas dňa sa zle stravujete, strácate čas pred televíznymi seriálmi, fajčíte a pijete, pričom tvrdíte, že vďaka meditácii budú mať všetky tieto látky na vás menší účinok. Trochu to pripomína jedenie fastfoodu, sushi alebo pizze po odchode z posilňovne. Presne tak. Potom sa sťažujete, že nemáte žiadne výsledky

V prvom rade je dôležité pochopiť, že aj keď dobre meditujete, nemusíte sa potom nutne znova znížiť, akoby to bolo napísané v nejakej knihe pravidiel, pretože nemá zmysel tak tvrdo pracovať na rozvoji a potom si cestu zničiť vlastnými rukami. Ak dobre meditujete, nie je to zámienka na to, aby ste fajčili, pili, jedli toxické jedlá, presvedčení, že meditácia slúži na nápravu škôd, pretože ak energia meditácie musí celý život opravovať škody spôsobené fajčením, alkoholom, drogami a čímkoľvek, čo chcete, neverte, že vám môže dať aj možnosť vyvíjať sa. Veľký vplyv má však aj výživa. Problém je však horší, ak ani poriadne nemeditujete! 

Hodiny, počas ktorých si myslíte, že meditujete, hodiny, po ktorých nenasledujú výsledky, alebo ešte horšie, po ktorých sa dostavia problémy, ako je stres, nervozita alebo bolesti hlavy, sú príznaky, ktoré by ste nemali prehliadať. Nemeditujete, ste hypnotizovaní. Už som vysvetlil, ako je potrebné meditovať, a je potrebné pochopiť, že neexistujú iné spôsoby, neexistujú skratky, AK chcete dobre meditovať; inak skončíte ako zhypnotizovaní, a v takom prípade je veľmi jednoduché nájsť správny spôsob, ako sa zhypnotizovať: stačí si predstavovať, fantazírovať, stráviť polhodinu so silnými ťahmi spánku, takmer zaspať (alebo rovno zaspať) a je to. 

Musíte si naozaj všimnúť, koľkokrát niektorí presní ľudia tvrdia, že meditujú až 7-10-krát denne, a pritom tvrdia, že ani necítia, ako energia prúdi ich telom. Ako môžete necítiť energiu, ak ste strávili päť hodín vyvolávaním energie? Ak je cieľom tejto techniky práve kontakt s energiou a jej absorbovanie do seba, teda fyzické pociťovanie, ako je možné, že človek po piatich hodinách (podľa nich každý deň po celé roky!) necíti ani náznak energie? Je jasné, že necvičíte s energiou, ale nechávate sa zlákať falošným žlto-bielym svetlom, ktoré vás hypnotizuje, čo je umelé svetlo, ktoré používajú mimozemšťania, aby vás hypnotizovali. 

Ak po toľkých hodinách "cvičenia" nič necítite, necítite energiu, necítite pohyby energie v tele, necítite, ako sa čakry fyzicky rozširujú, čo potom robíte celé tie hodiny? Nerobíte nič, o to ide, oni robia všetko. Hypnotizujú vás, čo znamená, že vám do hlavy neustále vkladajú údaje. 

Strana 4 z 8

Hypnóza je ako sťahovanie, je to tiež pomerne dlhá fáza, v ktorej mimozemšťania a operátori pripájajú hlavu subjektu k počítaču a sťahujú do nej informácie, teda údaje, ktoré neskôr prevezmú jeho myšlienky a vôľu a presvedčia ho, že sú to jeho myšlienky a vôľa. Nie je na tom nič zvláštne, vôbec nie je dôvod myslieť si, že ide o niečo, čo sa stáva zriedkavo alebo sa to stáva len niekoľkým; pretože v skutočnosti sa to deje každý deň a môže sa to stať komukoľvek. Ide len o to, že ak sa vám to stane raz a potom si uvedomíte, že je na tom niečo zvláštne a že "zlé meditovanie" vás priviedlo k ešte väčšiemu nevedomiu a prinútilo vás rozhodnúť sa, že chcete meditovať dobre, a rozhodnete sa to okamžite vyriešiť, problém nie je a nebude vážny. Je to však vtedy, keď vidíte, že keď meditujete zle (z vlastného rozhodnutia, pretože sa oddávate svojim myšlienkam namiesto toho, aby ste sa im venovali tak, ako by ste mali!), pokračujete na tejto ceste a klamete sami seba, že bude v poriadku, ak budete praktizovať aj týmto spôsobom, ktorý vám nevyhnutne prinesie výsledky (čo neprinesie! A potom sa na to budete sťažovať!), a túto nedbanlivosť si budete so sebou niesť každý deň a každý deň opakovať tú istú chybu, potom áno, stane sa to vážnym problémom. 

Nemôžete si myslieť, že niektorí ľudia sú stvorení na to, aby dobre meditovali, a iní to jednoducho nedokážu, pretože to je len lož. Nie je to umenie, na ktoré buď máte predpoklady, alebo nie, hoci aj o umení by som mal čo povedať, ako veľmi nesúhlasím so všeobecným presvedčením, že niektorí ľudia sa na to hodia a iní nie; ale o praxi ešte menej, pretože nie je rozdiel medzi ľuďmi, ktorí môžu praktizovať, a inými, ktorí to nedokážu. Existuje len toľko výhovoriek, ktoré si každý povie, aby chcel poprieť existenciu umelej apatie a nechcel si priznať, že je ňou postihnutý. 

Na čo sa používa hypnóza? Mimozemšťania a operátori hypnotizujú ľudí s cieľom stiahnuť do ľudskej mysle údaje, ktoré po preniknutí do hlavy prevezmú moc nad neurónmi a zrekonštruujú umelé neurónové siete s myšlienkami a vôľou, ktorú sa mimozemšťania rozhodli subjektom vtlačiť. Toto premiestňovanie údajov z ich "počítačov" (alebo skôr pokročilých technológií) do ľudského mozgu je veľmi časté, najmä v noci, keď človek spí, pretože tieto "premiestňovania" trvajú dlho, takže sa vykonávajú najmä vtedy, keď subjekt spí. Keď sa potom človek zobudí, začne svoj deň podľa umelého plánu a v priebehu dňa bude myslieť a konať tak, ako to chce plán. Nie všetko sa teda deje okamžite, napríklad ráno hneď po prebudení, ale projekt sa vyvíja v priebehu dňa a najzávažnejšie udalosti sa môžu stať aj neskoro popoludní, a nie nevyhnutne hneď ráno. To sa však deje práve vďaka programu, ktorý človek dostal večer predtým a ktorý sa mu nainštaloval do hlavy. V noci sme všetci zraniteľnejší voči umelému "sťahovaniu", a práve preto sa človek musí v noci tak veľmi cvičiť v ochrane a, samozrejme, pôsobiť proti nočným nepriateľom, a to vopred, pred spaním, aby sa vyhol návštevám na diaľku a/alebo manipulácii; na čo samotná Ochrana nemôže stačiť, takže treba pôsobiť špeciálne proti frekvenciám. U iných ľudí však sťahovanie neprebieha len v noci, ale aj cez deň, pretože spia aj cez deň, pričom však tvrdia, že meditujú; ale spánok to je. Byť v tej fáze, keď zaspávate, driemete, a napriek tomu čas plynie príliš rýchlo, akoby ste ani nestihli začať meditovať, že už je po sedení, vás musí prinútiť uvedomiť si, že ste nielen spali, ale že ste boli aj zhypnotizovaní. V hypnóze ide o to, aby vám do hlavy stiahli údaje a rozhodli sa, ako vás využijú pre svoje plány. Ide jednak o pôsobenie na váš život, jednak o to, aby vás využila ako anténu na väčší vplyv na životy iných. Čím by ste sa líšili od ostatných a mali by zabrániť mimozemšťanom, aby vás použili ako anténu, ak nemeditujete, ale spíte? Okrem pýchy a toho, čomu chcete o sebe veriť, si musíte uvedomiť, že problém je vážny. 

Strana 5 z 8

Ak tvrdíte, že meditujete celé hodiny, roky za sebou, a pritom ani necítite, ako energia prúdi vaším telom, je to vážny problém, pretože to znamená, že počas sedení ste hypnotizovaní a vôbec sa vám nedarí absorbovať energiu, a teda ani ju cítiť, pretože ju zjavne neukladáte. To isté platí, ak trpíte silnými záchvatmi spánku, t. j. takými záchvatmi, ktoré prichádzajú od prvých 5-10 minút, keď začnete cvičiť, a neopustia vás počas celého cvičenia. Ak by záchvaty spánku prichádzali po mnohých cvičeniach za sebou, malo by to zmysel, jednoducho by ste potrebovali prestávku na pretiahnutie nôh; ak však záchvaty spánku prichádzajú hneď na začiatku cvičenia, maximálne po 5 minútach, znamená to, že problém je vážny. Musíte začať meditovať poriadne a skutočne sa tomu venovať. Prestaňte sa hrať na obeť, prestaňte tvrdiť, že to nedokážete, prestaňte hovoriť, že neviete, ako to robiť, pretože techniku nájdete vysvetlenú tým najlepším možným spôsobom, a ak vytrvalo tvrdíte, že to nedokážete alebo že z týchto praktík nemáte výsledky, jednoducho urobte logickú vec: zmeňte cestu. Nájdite si tú správnu pre vás! Alebo sa prestaňte hrať na obeť, prestaňte mať ten večný stav mysle obete, keď ste jediný, kto nie je pochopený, jediný, komu sa naozaj nedarí, jediný, kto nie je pochopený ani vypočutý atď. Odovzdajte sa a všetku tú energiu, ktorú používate na sťažovanie sa na seba a na ostatných, použite na to, aby ste dobre cvičili a mentálne sa venovali tomu, čo robíte. Skoncujte s hypnózou na seba samého. 

Väčšinou sú hypnotizovaní ľudia, ktorí namiesto toho, aby dobre meditovali, sú práve tí, ktorí sami seba presviedčajú, že sú lepší ako ostatní, že sú veľmi silní a vedia cvičiť lepšie ako ostatní. Nie je to vždy pravidlo, ale väčšina ľudí, ktorí sú zhypnotizovaní po celé hodiny "meditácie", sú zhodou okolností tí istí, ktorí sa pri každej malej príležitosti snažia učiť iných, ktorí sa snažia "učiť život" iných a ktorí chcú učiť "psychiku" svojich spoločníkov, a potom sú to práve oni, ktorí ani nevedia meditovať. Nemajú ani čas zapísať sa na cestu, o ktorej sa už cítia, že sú v nej majstrami, nedajú si ani čas, aby sa naučili meditovať, a pritom už sami seba presviedčajú, že môžu techniku upraviť, pretože tvrdia, že je "zastaraná" a že objavili, ako ju vylepšiť. Sú tiež presvedčení, že objavili "nové metódy" tým, že si ich stiahli zhora, pričom si neuvedomujú, že tieto "nové metódy" boli skutočne stiahnuté zhora, t. j. z mimozemských technológií nad ich hlavami. Určite nie z ich "duší", ako ich radi nazývajú. Dávajte si pozor na všetky tie prípady, keď prídete na nápad, že musíte upraviť techniku, ktorá vám nefunguje, mysliac si, že to bude lepšie, namiesto toho, aby ste trénovali so správnou technikou, kým nedosiahnete výsledky; pretože ten náhly geniálny nápad upraviť silnú techniku v domnení, že ste prvý génius, ktorý prišiel s nápadom "vylepšiť" ju, nie je nápad, ktorý vám do mysle tlačí vesmír, ale je to nápad, ktorý vám do mysle tlačí mimozemská hypnóza, aby ste sa úplne pomýlili. 

Namiesto toho, aby ste premýšľali o tom, ako už fungujúcu techniku vylepšiť, pretvoriť ju tak, aby bola pre vás jednoduchšia, t. j. dúfať, že dosiahnete výsledky s čo najmenšou námahou, je dobré si hneď uvedomiť, že ide o umelo vnucované myšlienky práve preto, aby vás držali pri zemi a bránili vám v rozvoji, bránili vám v serióznom cvičení. Praktizujte teda túto techniku tak, ako je, a usilujte sa o výsledky, namiesto toho, aby ste dali priechod svojej umelej apatii, ktorá vás zároveň chce presvedčiť, že ste schopní aktualizovať veštecké techniky... ktoré ani neviete praktizovať. Skôr než budete chcieť učiť nových metód svojich imaginárnych žiakov, musíte sa zaviazať, že budete meditovať, dosahovať skutočné výsledky a zlepšovať svoju osobu a svoj život, po čom si všimnete, ako tie geniálne nápady už nebudú vo vašich očiach také geniálne, a rozhodnete sa ich odstrániť zo svojej mysle. To všetko sa, samozrejme, týka tých, ktorí majú denne tendenciu chcieť učiť druhých to, čo ani oni nedokážu. 

Strana 6 z 8

Venujte pozornosť dlhým meditačným cvičeniam, ktoré plynú príliš rýchlo, a hodinám, ktoré ubehnú bez toho, aby ste si to uvedomili; rozhodnite sa byť viac vedomí a prítomní počas každej minúty cvičenia, aby sa im nepodarilo vás zhypnotizovať. Ak cítite, že zaspávate, alebo sa dostávate do stavu tranzu, rozhodnite sa okamžite zobudiť, aj keby to malo znamenať fyzický pohyb, pohnutie, otvorenie očí a prebudenie, ale nenechajte sa zhypnotizovať. Aj keď netrpíte záchvatmi spánku, nie ste oslobodení od hypnózy, ktorá jednoducho pôsobí prostredníctvom zdanlivo ľahšieho tranzu, ktorý však nie je. To znamená nadmerné predstavovanie si, plytvanie časom fantazírovaním o čomkoľvek a o všetkom okrem toho, aby ste zostali sústredení na čakru alebo na dodávku, ktorá sa má precvičovať. Budete si myslieť, že keď ste položili prsty na čakru, potom budú musieť urobiť všetko, a že vy s mysľou môžete blúdiť a ocitnúť sa všade. To je veľký omyl, pretože meditácia sa vykonáva mysľou, nie prsty musia vykonávať prácu: úplne sa sústreďte na svoju čakru a sústreďte na ňu svoju myseľ. Okrem toho, či použijete dotyk alebo nie (odporúčam pomôcť si dotykom prstov na čakre, pretože to veľmi pomáha lepšie sa na ňu sústrediť a skôr sa vyhnete upadnutiu do hypnózy), zostaňte počas celého sedenia sústredení na čakru a nemyslite na nič iné; len tak sa môžete dostať z hypnózy a vážne začať Vyvíjať. To, čo som vysvetlil na týchto stránkach, sa môže občas stať naozaj každému; sú však ľudia, ktorým sa to deje každý deň v roku, roky a roky po sebe, a nedá sa to ani v najmenšom porovnať s tými, ktorí namiesto toho napriek únave a rozptyľovaniu každý deň poctivo cvičia a očividne dosahujú výsledky. Je veľký rozdiel medzi tými, ktorí cvičia a dosahujú výsledky, a tými, ktorí spia, nechávajú sa hypnotizovať a potom sa sťažujú, že nedosahujú výsledky. Zamyslite sa nad tým, kam patríte, a zaviažte sa, že budete dobre cvičiť, ak už nič iné, teraz, keď poznáte pravdu, môžete dohnať stratený čas a začať znova už dnes, aby ste to mysleli naozaj vážne. Nestrácajte čas! Nestrácajte už ani minútu sťažovaním sa. Zaviažte sa a zmeňte plány okolo seba. Ešte raz: prestaňte chcieť žiť v pozícii obete. 

Pred pochopením ďalších kapitol je nevyhnutné venovať sa tejto téme. Téma hypnózy je v posledných desaťročiach propagovaná a sponzorovaná ako niečo užitočné pre človeka, ktorý hypnózu podstúpi, avšak bez toho, aby ho upozornila na dôsledky, s ktorými sa bude stretávať: ani nie tak v momente, keď hypnózu podstúpi, ale na to, čo príde neskôr v jeho dlhodobom osobnom živote. Hypnóza sa propaguje ako niečo krásne, niečo užitočné "na rozpamätanie sa na svoje minulé životy" a podobne, ale skutočnosť je úplne iná: tí, ktorí praktizujú hypnózu, pôsobia ako ľudské tykadlá, pretože Operátori využívajú týchto "hypnotizérov" na to, aby presvedčili obete, aby dobrovoľne prijali hypnózu, ba dokonca aby po nej túžili; koniec však neprinesie prospech subjektu, iba Operátorom. Účelom hypnózy je využiť súhlas obete na to, aby sa do nej oveľa ľahšie a rýchlejšie dostali umelé energie Operátorov a Mimozemšťanov a prevzali nad ňou kontrolu. Hoci si subjekt bude myslieť, že je hypnotizovaný, aby si spomenul na svoje minulé životy alebo na zážitky s mimozemšťanmi, to, čo sa stane potom, v nasledujúcich mesiacoch a rokoch, bude výsledkom Operátorov, ktorým poskytol dobrovoľný prístup. Celé to podstúpi len preto, aby sa presvedčil, že jediné, čo musí urobiť, je "nechať sa zhypnotizovať", aby si spomenul na minulé životy alebo zážitky s mimozemšťanmi. Nie je to tak. 

Strana 7 z 8

Tí, ktorí presviedčajú ľudí, že si prostredníctvom hypnózy môžu spomenúť na zážitky s mimozemšťanmi a/alebo na minulé životy, sú tlačení vládou a financovaní vládou, aby plnili jej príkazy: presviedčali ľudí, aby sa nechali zhypnotizovať, aby ich Operátori umelo posadli.

Predstava, že stačí zaplatiť hypnotizérovi, aby si človek spomenul na všetky svoje minulé životy, bez toho, aby musel cvičiť a vynakladať akúkoľvek techniku alebo úsilie na to, aby si ich zapamätal, je pasca, ktorá slúži na nalákanie apatických ľudí, ktorí nemajú chuť sa angažovať a myslia si, že môžu dosiahnuť všetko len tým, že niekomu zaplatia, aby to urobil za nich. Pokiaľ ide o psychickú evolúciu, a teda aj o spomínanie si na vlastné minulé životy (nie o to, aby vám niekto rozprával príbeh niekoho iného, ale o spomínanie si na vlastné minulé životy! To o sebe môžeme a mali by sme vedieť len my sami!), nemôžeme jednoducho zaplatiť niekomu, aby za nás urobil našu prácu. Čo sa skutočne deje počas hypnózy a prečo niektorí ľudia tvrdia, že majú záblesky a spomienky na minulé životy? Deje sa to, že počas hypnózy vykonávanej hypnotizérom - hypnózy, ktorá je úspešná len vtedy, ak za ňou stoja Operátori, ktorí umelo tlačia na hypnózu, aby hypnotizér získal dobrú povesť a aby mu ľudia verejne verili a akceptovali ho - začne myseľ obete "sťahovať súbory" , ktoré jej Operátori strkajú do hlavy; počas sťahovania, aby odvrátili pozornosť obete, aby si neuvedomila, čo sa v skutočnosti deje, umiestňujú pred jej myseľ veľmi krásne alebo veľmi škaredé obrazy, pokiaľ sú na jednej alebo druhej strane mimoriadne emotívne, takže uverí, že sú skutočne z jej vlastných minulých životov, keďže je sugestibilná veľmi silnými emóciami. Sú to však falošné spomienky, ktoré vytvorili Operátori, aby oklamali jeho myseľ. Ako to už býva, väčšina z tých, ktorí sa idú dať zhypnotizovať k hypnotizérovi, si spomenie, že boli Napoleonom alebo Júliom Cézarom, prípadne inými zjavne slávnymi a veľmi dôležitými menami, či už je to Kleopatra, alebo či je to Venuša, alebo Ježiš, alebo Ježišov apoštol, ale dookola sú tie príbehy vždy rovnaké... a to preto, lebo Operátori sa nemusia venovať vytváraniu vzrušujúcich príbehov pre každého jednotlivca, ktorý sa pôjde nechať zhypnotizovať, ale jednoducho premietnu v mysli kohokoľvek ten istý film, vyberú si ho z jedného z už nahraných filmov a použijú ho znova a znova. 

Keďže program funguje a ľudia, ktorí sa nechajú zhypnotizovať, mu skutočne uveria, operátori nemusia upravovať film a vytvárať množstvo rôznych filmov, ale vždy používajú tie isté. Moja rada znie, aby ste kategoricky neprijímali žiadnu formu hypnózy, práve preto, že hypnóza sa nekončí, keď vstanete zo stoličky a zaplatíte účet chlapíkovi pred vami, ktorý tvrdí, že je hypnotizér. Skutočná hypnóza sa začína práve vtedy a tam, keď odchádzate, a bude trvať do konca vášho života, pokiaľ nenájdete Psychickú metódu, ako sa z nej dostať, t. j. psychickým pôsobením proti nej a proti Mimozemšťanom a Operátorom, ktorí za ňou stoja. Predstava, že si môžete "spomenúť" na svoje minulé životy tým, že niekomu zaplatíte, aby vám ich pripomenul, je obyčajná lož, pasca s peknou fasádou, ktorá slúži na to, aby vás nalákala do svojej umelej klietky, z ktorej sa potom bude veľmi ťažko dostávať von. Je naozaj dôležité nenechať sa zhypnotizovať a neprijímať od nikoho žiadnu formu hypnózy, ani vedomej, ani nevedomej, ani hrať hry, dokonca ani platiť za zneužitie. Človek je potom oveľa náchylnejší na to, aby bol počas každodenného života hypnotizovaný a podstupoval skutočné Umelé posadnutie, ktoré nemá nič spoločné s hádzaním sa o zem a krútením sa okolo seba alebo pľuvaním klincov... ale ide o to, že sa stáva hlasom Operátorov, ľudskou Anténou, ktorú využívajú na šírenie mentálnej manipulácie aj voči iným ľuďom okolo nás, čo je oveľa horšie. 

Strana 8 z 8

Akceptujúc hypnózu v sebe, aj keď si myslíte, že ste pri zmysloch, budete náchylnejší akceptovať nezákonné pravidlá vlády, ako napríklad očkovanie seba samého, nútenie členov svojej rodiny, aby sa dali očkovať, donášanie polícii na susedov, ktorí neboli očkovaní, a mnoho ďalších podobných rozhodnutí, ktoré sú odvodené od umelého ovládania. Nie je náhoda, že všetci tí, ktorí boli "klientmi" najslávnejších a najznámejších hypnotizérov v Taliansku, ale aj v Amerike a na celom svete, sú teraz všetci očkovaní. Položme si otázku, ako je možné, že títo ľudia, ktorí tvrdia, že si "vďaka hypnóze spomenuli na svoje minulé životy", sa okrem toho, že psychickým a dokonca fyzickým násilím prinútili svoje rodiny ísť rovnakou cestou, vrhli aj na očkovanie. Položme si otázku, prečo tí, ktorí sa hrdia tým, že si vďaka hypnóze "spomenuli na svoje zážitky s mimozemšťanmi", boli jedni z prvých, ktorí si nasadili masku, urobili výtery a niekoľkokrát sa zaočkovali. Pýtajme sa sami seba, pretože korelácie tu sú. 

Hypnóza je zbraň vlády, ktorá sa už dlho používa na to, aby sa ľudia extrémne podriadili jej príkazom, a je absurdné, že sa jej dodnes podarilo presvedčiť ľudí, že hypnóza môže byť dobrá vec, a to až do takej miery, že sa chcú dať zhypnotizovať z vlastnej vôle. Hypnóza je zbraň používaná proti ľuďom s cieľom presvedčiť ich, aby vykonali činy, ktoré by inak z vlastného vedomia nikdy neurobili, a radšej by sa nechali zabiť, aby sa nedopustili určitých činov. Pod hypnózou však strácate úplnú kontrolu a úplné spojenie so svojím Vedomím, a preto nakoniec urobíte aj to, čo by ste z akéhokoľvek dôvodu nikdy neurobili. Vôle, ktoré vám vložia do hlavy, sa stanú vašimi, aj keď pôvodne neboli vaše. Hypnóze sa darí ovládať myseľ a telo hypnotizovanej osoby bez toho, aby svoju úlohu zohralo Vedomie a dokázalo zabrániť jej telu vykonávať tieto určité činnosti. Človek by nikdy nemal súhlasiť s tým, aby bol zhypnotizovaný, alebo stratiť vedomie a kontrolu nad svojím telom, pohybmi a myšlienkami. 

Z tohto dôvodu je okrem toho, aby ste sa nenechali zhypnotizovať dobrovoľne, keď idete k takýmto hypnotizérom, veľmi dôležité nenechať sa zhypnotizovať ani vtedy, keď si myslíte, že len premýšľate a fantazírujete, či už odpočívate na gauči, počúvate hudbu v autobuse alebo meditujete, aby ste sa vyhli hypnóze počas vašej "neprítomnosti" vo vlastnej mysli a prítomnosti niekoho iného. 

Koniec strany 8 z 8. Ak sa vám článok páčil, napíšte pod ním komentár, v ktorom opíšete svoje pocity pri čítaní alebo precvičovaní navrhovanej techniky.

0 komentáre
  • Manu 80
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    11:28 08/05/24

    Questi due capitoli sull'ipnosi sono una bomba ti adoro Angel quando ci dai una bella scossa per farci rientrare in carreggiata. Di sicuro mi hanno ipnotizzato non sono di sicuro immune. È importante ammettere i propri errori e rimediare sono qui non per arrendermi e lasciare la mia mente im mano a loro. Poi mi dispiacerebbe essere un'antenna verso gli altri dammi pure un calcio nel sedere. Cercherò di essere il più cosciente possibile per me stessa e per gli altri. Meditare per anni e non aver avuto risultati non ha davvero senso sei proprio manipolato come ci hai descritto. Sulle ipnosi guidate 15 anni fa mi proponevano di farlo per le vite passate come dici tu. Sono passati tanti anni e i progetti non cambiano anzi si sono peggiorati direi con la tecnologia che avanza. Mi sento molto fortunata ad essere qui e leggere il tuo libro e avere i tuoi consigli è davvero un dono. Grazie 😊

  • saray
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 7
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Buddha secondo Angel Jeanne - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    11:20 08/05/24

    Hai ragione Angel come sempre a dire che se si medita nella giusta maniera i risultati arrivano di sicuro e senza alcuna ombra di dubbio. E anche la voglia di meditare aumenta. Devo essere più attenta quando medito perché mi rendo conto senza dire menzogne che spesso mi lascio trasportare dai pensieri perciò mi lascio ipnotizzare e non va per niente bene e sono felice che me lo stai facendo notare così farò ogni sforzo per correggermi. Non voglio che la mia vita venga programmata da altri tanto meno dagli alieni che già hanno fatto troppi danni. Mi devo impegnare di più a tutti i costi assolutamente perché mi voglio Evolvere veramente. Le parole sono dure ma servono veramente a darci una bella svegliata su quello che facciamo durante la meditazione. Non sai quanto ti sono grata Angel. Tutto ma non voglio essere un Antenna umana e non voglio essere usata dagli alieni maledetti per nessuna ragione perciò da ora in avanti mi correggerò e mi impegnerò per Meditare nel mondo corretto. Grazie Angel 💕

  • Raffae
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 2 Parte 1 su 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Buddha secondo Angel Jeanne - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro La trappola del Sushi - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    11:08 08/05/24

    Questi documenti sull’ipnosi sono mi stanno servendo tanto a dare un nome a ciò che ogni giorno cerca di farsi strada per entrare in me se abbasso la guardia. Perché come sempre i metodi dell’oscurità sono molteplici, e vi è sempre la strada peggiore che è quella di decidere di buttarsi tra le braccia del male come con lo scegliere di vaccinarsi, o in questo caso di farsi ipnotizzare; e poi vi sono le altre strade che comunque sono gravi in cui talvolta la scelta di cascarci o meno è più sottile e difficile da notare, e richiede molta attenzione e ferrea forza di volontà. Conoscendo adesso a questo livello superiore la gravità dell’assecondare i pensieri, mi impegnerò ancora di più nella pratica e fuori per scansare tutte quelle trappole. Grazie Angel.

  • Massimo
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato lo Step 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 2
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    10:42 08/05/24

    Questo capitolo iniziale mi è piaciuto tantissimo in entrambe le sue parti! L'ipnosi rappresenta una seria minaccia per qualsiasi praticante o presunto tale, perché annienta la nostra psichicità facendoci illudere che stiamo facendo qualcosa di utile mentre in realtà stiamo solo rubando tempo alla vera azione psichica, se scegliamo di soccombere a questa brutta trappola. Sinceramente l'ipnosi è qualcosa che non mi è mai piaciuto anche prima di trovare ACD, perché come può essere positiva una cosa che ti rende incosciente e può portarti a compiere azioni contro la tua volontà, che riguardi anche semplicemente il ricordare eventi passati? Chi mi dice che quegli eventi siano reali se i ricordi mi sono stati indotti, se sono stati forzati senza che fossi io ad avere il controllo della mia mente? La vera pratica psichica è quella che ci permette di acquisire sempre più consapevolezza e coscienza di sé e del mondo circostante, e sono veramente grato per essere giunto subito qui in ACD dove ho trovato la Verità senza passare per percorsi totalmente sbagliati e fuorvianti. Da ora mi impegnerò molto di più durante le meditazioni per spingermi sempre più in alto ed evitare qualsiasi possibile perdita di coscienza, non solo durante la pratica ma in generale durante la giornata. Grazie mille Angel!

  • fiamma
    Medaglia per aver completato lo Step 1 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato lo Step 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 2 Parte 1 su 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Buddha secondo Angel Jeanne - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Mangiare sano - Mese 1
    Medaglia per aver completato il libro Mangiare sano - Mese 2
    Medaglia per aver completato il libro Mangiare sano - Mese 3
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    10:41 08/05/24

    Grazie. Tutto quello che ci stai spiegando in questi libri e percorsi è proprio l' obiettivo di essere sempre presenti nel nostro corpo, seguirlo, ascoltarlo, evitare le fantasie e i pensieri, ottenere il silenzio mentale. Trovare il posticino in cui finalmente siamo presenti a noi stessi, evitando di diventare appunto assenti per lasciare ad altri il comando. Questo concetto è molto chiaro, ma ovvio tostissimo da accettare e da inglobare nella quotidianità. Controllare il pensiero, ritirarsi subito se si entra nelle d.a. è un lavoro costante. Ovviamente sono molto preoccupata per la mia situazione a livello meditativo, ma cerco di reagire. Ieri la giornata di med è andata benino, ma non è certo come dovrebbe essere, infatti continuamente prendere il controllo del pensiero e comandarlo è un lavoro, ma sentire il benessere, il chakra, l'energia che si muove sono risultati e sono segnali che si sta lavorando bene e questo mi tranquillizza, ma non del tutto. Poi se le meditazione vanno benino hai anche più voglia di praticare le altre tecniche e ovviamente energia.

  • Marica
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 2 Parte 1 su 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5 per la 3ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 1 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 2 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Buddha secondo Angel Jeanne - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro La trappola del Sushi - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    10:35 08/05/24

    Il documento di ieri mi ha dato una bella scossa, positiva, mi ha destata da un torpore malsano che mi faceva credere di non poter tornare mai al livello raggiunto in precedenza e andare oltre. Ho iniziato a darmi una mossa per riprendermi, a tratti è stato emozionante, ma mi ha fatto capire ciò che hai spiegato: che se non ho io il controllo lo hanno gli altri e questo è gravissimo, va evitato ad ogni costo. L'impegno reale è ciò che porta risultati e non devo mai dimenticarlo. L'ipnosi è una delle tante armi che il governo usa contro di noi, e dobbiamo rifiutarla in qualunque forma ci venga proposta. Grazie davvero Maestra.

  • Barniy
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 2 Parte 1 su 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 7
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 2
    Medaglia per aver completato il libro Buddha secondo Angel Jeanne - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro La trappola del Sushi - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    10:11 08/05/24

    Grazie Angel! Sicuramente non sono da 7o10 meditazioni ma cerco sempre di farne dalle 4/5, ultimamente cerco sempre di migliorare, soprattutto dopo aver cominciato a contrattaccare chi mi ha attaccato da tutta la vita! Ho avuto diverse difficoltà con il rilassamento che secondo me era dovuto ad un blocco sulla respirazione ma sono riuscito a capire il perché e ora riesco a fare meditazioni rilassate! Comunque devo fare molto meglio e i consigli che ci dai sono da tenere ben impressi nella mente!

  • SONIA
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 2 Parte 1 su 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 7
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Buddha secondo Angel Jeanne - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    09:45 08/05/24

    Mi rendo conto che la società attuale si stia sempre più improntando sulla perdita di Coscienza, sul non essere presenti nel momento presente, ossia nel tanto nominato Qui e Ora. È molto difficile prendere il controllo della propria mente sia quando si medita e a maggior ragione quando si è immersi nel Low. Ciò che non deve in alcun modo mancare, però è la forza di volontà nel cercare di mettercela tutta. Posso comprendere che sia devastante a livello psicologico rendersi conto di non avere il controllo dei propri pensieri o di aver perso solo tempo senza essere riusciti ad ottenere risultati, ma come ci sproni a fare in queste righe dobbiamo ripartire da zero e dare il massimo. Se il Governo ci spinge ad essere incoscienti e ipnotizzati, dobbiamo fare esattamente il contrario e provare a essere coscienti e lucidi. Grazie per queste parole che sono ben mirate ad autoanalizzarci e migliorare

  • Dora
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato lo Step 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 2 Parte 1 su 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    08:02 08/05/24

    É vero che molte di queste cose succedono e già solo un paio di giorno fa mi sono addormentata nel mentre meditavo e non ho combattuto . Mi sono risvegliata che stava succedendo qualcosa che ancora non riesco a capire ma niente di buono. É un impegno che quando si prende con serietà i risultati arrivano. Io sono altalenante ma capisco quando ho sbagliata e so che é impossibile che dopo tante pratiche non si hanno risultati. Perché lo visto su di me come l'impegno costante da subito sodisfazioni . Sono stata sempre restia al ipnosi non ho mai capito come mai attira tante persone e non mi sono mai divertita quando vedevo in tv vere o false gli effetti sulle persone. Adesso ricordo bene che tempo fa quando la tv era ancora ai minimi nel mio paese certe volte apparivano delle immagini con la cosa guardalo fisso per vedere se sei o no ipnotizzabile. Me lo raccontava mia madre. Era come un gioco. E bastava quel poco che certe persone andavano in trans difficile da farle uscire come succedeva a mio padre. E loro ridevano di questo fatto . Non immaginavano quanto era negativo e io già da questo sentivo che c'era qualcosa che non mi piaceva. Ma sono anni in cui ormai questa ipnosi ci viene mostrata come cosa buona in particolar modo nei film americani in cui questi psicologi riescono a scoprire e a salvare persone grazie ad essa e chi come me guardava molto i film ricorda quanti ce ne sono. E di sicuro non vorrei sapere delle vite passate da qualcun'altro. Io da quando ho iniziato questo percorso con le tecniche seguite ho avuto qualche esperienza sempre proporzionata al mio impegno ma posso dire che quando arriva qualche informazione ha qualcosa di straordinario e per come lo sento io non si ferma solo a quello. Porta con se altro come un cambiamento dentro,un miglioramento. Come si può paragonare questo modo di ricordare a quello del ipnosi dove ti vengono scaricati ricordi da chiunque e apri le porti a chiunque ? Tutte le parole di Angel anche queste nel dirci chiaro che se ci illudiamo solo di meditare i risultati non arrivano sono forza per andare avanti nel modo giusto se si vuole cambiare. Per me sono molto importanti perché so di sbagliare ma ho la voglia di riprendere per migliorare.

  • Cassidy
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 7
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    23:37 07/05/24

    Comunque è vero e l’ho notato anche io, a volte i pensieri, pur di farmi pensare a qualcosa, mettono in mezzo anche cose spirituali a cui io sinceramente in quel momento non avrei pensato. Ad ogni modo per il momento il mio massimo son state 6 Med, ho notato in quel caso qualcosa di molto interessante (specie se per 2/3 giorni riuscivo a farne 6) ossia che quando fumavo la sigaretta elettronica sentivo tipo una energia dentro di me che recepiva la sostanza dannosa arrivare al cervello e iniziava ad attaccarla. Sentivo una sensazione stranissima che poteva sembrare uno stranissimo mal di testa ma ho notato che partiva quando aspiravo dalla sigaretta e sentivo l’energia in testa partire. Infatti non mi veniva da fumare per il “fastidio”. Molto interessante. Infatti sono curiosa di sentire cosa succede in me dopo 10 Meditazioni (se già con 6 succede questo). Fra l’altro direi anche che, in totale sincerità, non mi posso lamentare dei risultati che sto ottenendo considerando i due vizi che ho. Anzi…..anzi forse è anche tanto. Se fossi libera dai vizi e praticassi bene (visto che il tempo per praticare lo riesco a trovare) probabilmente sarei ad un livello già molto soddisfacente. Questa cosa mi fa spesso riflettere, come diceva Angel in uno dei suoi libri è come se io partissi ad oggi da -100. Mentre una persona che ha un buono stile di vita del tipo che fa sport, non beve, non fuma, ovviamente non si droga e mangia bene MA non pratica sta circa ad un livello di incoscienza di -80. Io sto a -100 praticando però! E sto a -100 appunto perché fumo l’elettronica e bevo. Quindi è chiaro che rosico, rosico perché sono una cretina quando invece a quest’ora potrei essere a +200 o +300! Ovviamente ho un piano per questa situazione mia, ma essendo un solo ed unico piano devo varare anche altre possibilità. Voglio anche rileggermi l’articolo del Primo Step che hai linkato nella pagina, grazie Angel e poi cercherò anche di fare altro per aumentare statisticamente il ventaglio di riuscita del mio obiettivo! Di certo non voglio arrendermi e meno che mai cambiare percorso. Qui ho trovato la mia “casa”. Vorrei concludere con una nota ironica, perché ormai quando leggo Angel che tu scrivi “Napoleone” o “Giulio Cesare” mi viene molto da ridere…io non oso immaginare, a questo punto, quante persone ti abbiano detto di essere Napoleone o Cesare...e non saprei come prendere sul serio una persona che un domani mi dice che in una vita passata era Cesare o Napoleone!! A parte questo ho recepito, niente ipnosi, nemmeno per gioco e per scherzo! Grazie per i tuoi consigli Maestra! ^_^

  • Notte
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Buddha secondo Angel Jeanne - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro La trappola del Sushi - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    22:23 07/05/24

    Ti ringrazio per questo capitolo e starò molto attenta alle distrazioni, ai pensieri anche al di fuori della pratica e ad essere presente a me stessa, perché la situazione è davvero grave ed io non voglio regalarmi agli Operatori per consentirgli di fare di me quello che vogliono, cioè la perfetta Antenna umana. Lo scenario è davvero terrificante, ci infilano tutta la merda che vogliono sotto ipnosi e poi noi cambiamo. Trovo molto importante anche il discorso che loro hanno bisogno che noi accettiamo di farci ipnotizzare andando dagli ipnotisti con le nostre gambe. Ritorna il discorso sull'importanza che ha per loro che noi accettiamo i loro disegni! Così facendo gli rendiamo il gioco facile! Permettendo di essere ipnotizzati una volta, stiamo di fatto abbassando le nostre difese, accogliendo la pratica dell'ipnosi anche da parte loro.

  • Francis
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 2 Parte 1 su 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 7
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    22:04 07/05/24

    Per me l'ipnosi non poteva essere nulla di buono. In un lontano passato mi recai dall'ipnotista per un trattamento , ma non mi sottoposi mai, in quanto questo tizio parecchio anziano , era estremamente pallido e si lavava le mani in un rubinetto dopo che scambiavo il saluto con stretta di mano. Pertanto rimasi solo a parlare, l'idea di cadere in stato di incoscienza con un estraneo mi inquietava. Così non accaddero ipnosi con gente che cercava di farla in modo consapevole. Purtroppo però accaddero in altre circostanze in cui non pensavo affatto si trattasse di ipnosi. Infatti ho trascurato per anni che esiste anche l'ipnosi in cui non si cade addormentati, bensì ci si assenta dal corpo. E quindi è accaduto per alcune occasioni questo genere. Anzi nei gruppi vari con pratiche di generi diversi , iniziati in concomitanza con questo percorso, dato che ero convinta di poter fare più cose per provare ; ricevendo inviti a sottopormi, in cui attraggono con la gratuità dell'evento.. Con ovvie conseguenze in salute fisica e mentale. Questa informazione mi ha non poco colpito e amareggiato , ma è il caso di non cadere dalla parte del vittimismo, visto che poi non se ne esce da nessuna parte. Prendo atto del fatto che, devo concentrarmi di più e rendere la mia vita uno stato continuo di coscienza, anche al di fuori della meditazione. Ultimamente ho scoperto l'ipnosi non fatta in modo diretto, proprio per via delle scelte che spingono sulla popolazione , dato che si notano gli stati assurdi di alcune persone che non sanno che accade intorno a loro e poi cominciano a dire di aver fatto cose che non hanno fatto , o viceversa. Sono rimasta anche piuttosto male con atteggiamenti di amici che paiono precocemente invecchiati, e non ricordano gli accordi ecc. C'è un'altra cosa che mi ha dato da pensare che è quella che, la mia sensazione negli accadimenti quotidiani , è che sembrano voler confluire tutti nella stessa direzione, le coincidenze e tutto portano allo stesso significato, ovvero che non si arrivi ad alcun raggiungimento di obbiettivi , perche' poi i progetti cominciano a spostarsi a cambiare e a svanire. Come stare appunto in una gabbia e cercare di muoversi con questa addosso. Io questo spero di comprendere come fare per eliminarlo , perchè è chiaro che proviene dalle ipnosi. E' davvero importante leggere quanto ci dici , ogni singola parola è come una lama che ci entra a fondo nella coscienza , in forma benefica perchè ci scuote da questa sorta di torpore che vedo anche intorno. Ricordo pure che ci sono persone che tramite l'uso delle parole cadenzate e degli aiutini esterni, riescono ad addormentare delle intere platee, e girare i loro messaggi di pace e benessere che altro non servono che a fregarci. Si può dire che ce ne sono parecchi. Graziee !!

  • P. Sandra
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato lo Step 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 7
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 8
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 2
    Medaglia per aver completato il libro Buddha secondo Angel Jeanne - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    20:46 07/05/24

    Quando Angel ci riprende è sempre per farci capire che stiamo sbagliando e dove sbagliamo, ogni volta che mi accingo a meditare mi dico che devo meditare bene e che una meditazione piena di pensieri è solo tempo buttato via. C è stato un periodo tempo fa dove le mie meditazioni avevano dei buchi, nel senso di improvvisi addormentamenti, mi ero resa conto che non era normale e ho cercato di essere sempre più presente e andare in Non pensiero. Ora scopro che dietro a questi colpi di sonno ci sono sempre loro, gli operatori che ci ipnotizzano e che i vuoti servono a loro per riempirmi il cervello con pacchetti dati. Anni fa, prima di conoscere ACD, ero affascinata dall'ipnosi e avevo anche pensato di sottopormi ad una seduta di ipnosi regressiva, avevo letto il libro del dott. Brian Weiss che parlava dell ipnosi per conoscere le vite precedenti, ma fortunatamente la mia Anima o forse il Sesto Senso mi avevano fatto sentire che non avrei dovuto farlo. E non feci nulla, meno male... Non sarei qui ora!

  • 02nico102020
    Medaglia per aver completato lo Step 1 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato lo Step 2
    Medaglia per aver completato lo Step 3
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 2 Parte 1 su 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5 per la 3ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 1 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 2
    Medaglia per aver completato il libro Buddha secondo Angel Jeanne - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro La trappola del Sushi - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    20:46 07/05/24

    🙂🙂🙂Accidenti che tosto questo articolo!!! Mi ha colpito soprattutto l'ultima parte del capitolo in quanto ci descrivi l'ipnosi. Che sia indotta dagli alieni, dagli Operatori o da chiunque altro! Ciò che mi giunge subito davanti agli occhi, non è tanto venire ipnotizzati da qualcuno o qualcosa, ma essere noi a cercare questo tipo di "" aiuto "" l'ipnosi.. Sapere che alcuni ipnotisti potrebbero essere collegati al Governo a cui noi gli diamo l'accesso volontariamente ad entrare nella nostra mente non solo durante l'ipnosi, ma soprattutto quando si esce da quel momento ( a fine ipnosi ) in poi per tutta la nostra vita, sapere di continuare ad essere manipolati dagli Operatori o dagli Alieni che hanno le giuste tecnologie per renderci succubi di loro.🙃🙃🙃

  • L'Aura
    Medaglia per aver completato lo Step 1 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato lo Step 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 7
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 1 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 2 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Mangiare sano - Mese 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    16:17 07/05/24

    È un argomento da prendere seriamente in considerazione in quanto l'ipnosi ha davvero molte facce e molti modi di insinuarsi in noi... negli ultimi tempi ho notato sempre più frequente la difficoltà a mantenere il non pensiero anche al di fuori della meditazione e questo mi spinge ad impegnarmi di più e a praticare come ci insegni in questo documento! Sappiamo bene che hanno a disposizione tantissimi strumenti per abbattere le nostre sensorie e l'ipnosi è proprio uno di questi. Addirittura che possano entrare ad ipnotizzarci durante la meditazione sembra quasi un controsenso, eppure ci riescono se noi non restiamo totalmente coscienti in ciò che facciamo anche durante la meditazione. Questo perché occorre connettersi alle energie giuste, alla corretta vibrazione, per non farsi agganciare dalla falsa luce. Credo in passato qualche volta e di recente anche di aver ricevuto o ipnosi oppure colpi di sonno, dei quali comunque mi sono sempre accorta e che ho cercato di arginare, opponendomici e sforzandomi di ritornare presente a me stessa. Ora che ne parli e ci dai gli strumenti e tecniche per agire, è d'obbligo praticare contro queste ipnosi per allontanarle dal nostro percorso e smantellare tutta questa artificialità che mira a distruggere la nostra spiritualità. Queste ipnosi sono subdole e sta a noi continuare a voler restare coscienti per smascherarle e rifiutarle. Grazie!